2011年2月18日金曜日

Radiohead - creep 2003 in japan -



なんか火がついて久々にサマソニの時のcreepを見た。
あの場にいたんだよなー。懐かしい。もう8年も前のこと。


creepの和訳

When you were here before,
Couldn't look you in your eye
You're just like an angel,
Your skin makes me cry

君がここにいたころは
僕は見つめることができなかったんだ
君はまるで天使で
君の肌は僕を泣かせる

You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fucking special

君は羽のように軽やかに舞う
美しい世界で
僕が特別なヤツだったらよかったのになぁ
君は滅茶苦茶特別だよ

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

でも僕は汚いヤツだ
気味の悪いやつだ
ここはどこの地獄なんだろう?
僕はここにいないんだ

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

もしそれが僕を傷つけても、気にしないさ
自分自身を抑えて
完全な肉体を手に入れたいんだ
完全な精魂を手に入れたいんだ

I want you to notice
when I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special

気づいて欲しいいんだ
僕がいないときでも
君は本当にすばらしい
僕もすごいヤツだったらなぁ

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here, ohhhh, ohhhh

でも僕は汚いヤツだ
気味の悪いやつだ
僕のいるここはどこの地獄なんだろう?
現世に存在しないんだ

She's running out again
She's running out
She run run run run...
run...

彼女はまた去っていくばかりだ
去っていく

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fucking special
I wish I was special

いったいどうしたら彼女を喜ばせられるのだろう
彼女は何が欲しいんだろう
君は滅茶苦茶特別だ
僕も特別だったらなぁ

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

でも僕は邪魔者だ
気味の悪いやつだ
どこの地獄なんだろう?
僕はここにいないんだ

I don't belong here...

僕はここにいないんだ…

0 件のコメント:

コメントを投稿